Yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelma syksy 2022 – käynnissä
Ajankohta ja paikka
Alkaa
4.10.2022
Päättyy
15.11.2022
Tapahtumapaikka
Cafe Amanda Eteläesplanadi 8 00130 Helsinki
Viestintä on koko johdon asia 4.10.2022 I 25.10.2022 I 23.11.2022
Viestintä on osa johdon strategiaa ja ydintoimintoja. Keskuskauppakamarin järjestämässä yritysjohdon strategisen viestinnän ja kriisiviestinnän ohjelmassa yrityksesi johtoryhmäläiset sparrataan viestintäjohtamiseen niin normaaliarjessa kuin kriisitilanteissa.
Ohjelman tavoite on laajentaa ja kehittää yritysjohdon ymmärrystä viestinnästä osana yrityksen perustyötä. Osaava, ammattimainen viestintä on koko yritysjohdon asia. Kaikki yritysjohdossa toimivat ovat viestijöitä.
Kun kriisiviestinnän ja strategisen viestinnän taidot ovat koko yritysjohdon hallussa, on todennäköisempää, että tiukan paikan tullen yritys selviää kuivin jaloin. Tämä vahvistaa yrityksen kilpailukykyä vaikeinakin aikoina.
Lue Keskuskauppakamarin viestintä- ja yhteistyöjohtajan Pauliina Pulkkisen blogi Viestintä on koko johdon asiatästä.
Ohjelma koostuu kolmesta moduulista. Seminaareissa käsitellään viestintää eri näkokulmista, kuullaan huippuasiantuntijoita ja keskustellaan vertaisverkoston kanssa. Lisäksi tarjoamme erilaisia oheisohjelmia ja verkostoitumismahdollisuuksia ohjelman aikana. Seminaari järjestetään hybridimallilla, voit osallistua paikan päällä tai etäyhteydellä. Ohjelmaan otetaan 30 osallistujaa, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
Ohjelma on suunnattu yritysten johdolle, johtoryhmiin kuuluville ja tuleville johtoryhmäläisille.
Viestintä yrityksen strategian ytimessä Tiistai 4.10. kello 12.00 – 16.30 (lounas 11.00)
Puhujina: Pirkko Harrela, Sidosryhmäjohtaja, UPM Lilly Korpiola, tietokirjailija, mediastrategi sekä viestinnän ja johtamisen valmentaja Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oy
Moduuli II
Brändin rakentaminen viestinnän avulla Tiistai 25.10. kello 12.00 – 16.30 (lounas 11.00)
Puhujina: Ia Adlercreutz, toimitusjohtaja, perustaja, Co-founders Oy Jaana Hjelt, markkinointijohtaja, Lapuan Kankurit Oy Eka Ruola, toimitusjohtaja, Nitro
Moduuli III
Kun kaikki menee pieleen – kriisiviestintävalmius pitää yrityksen pinnalla Keskiviikko 23.11. kello 12.00 – 16.30 (lounas 11.00 ja päätöstilaisuus 16.30)
Puhujina: Eeva Lehtimäki, MTV:n yhteiskuntatoimituksen päällikkö Joséphine Mickwitz, EVP, Head of Communications and Sustainability, Fazer Group Harri Saukkomaa, Hallituksen puheenjohtaja, Tekir
Osallistumismaksut: Kauppakamareiden jäsenyritysten osallistujille 1950 € + alv. 24 %, normaalihinta 2400 € + alv. 24 %. Teemme mielellämme pakettitarjouksen, mikäli yrityksestäsi tulee useampia osallistujia ohjelmaan.
Lisäksi ohjelmaan sisältyy:
Osallistuminen Keskuskauppakamarin tilaisuuteen Suuri brändipäivä 18.4.2023
Maksu- ja peruutusehdot: Laskutamme ohjelman osallistumismaksun ohjelman alkaessa. Kuluton peruutus on mahdollinen viimeistään 7 vuorokautta ennen ohjelman ensimmäistä seminaaria. Myöhäisemmästä peruutuksesta veloitetaan 50 % osallistumismaksusta. Paikan voi tarvittaessa siirtää toiselle osallistujalle.
Osallistu turvallisesti: Me Keskuskauppakamarissa seuraamme koronavirustilanteeseen liittyvää viranomaisohjeistusta herkällä korvalla, emmekä riskeeraa osallistujien terveyttä. Lue lisää turvallisesta osallistumisesta tilaisuuksiimme täältä.
Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä: Keskuskauppakamarin Ilmastositoumuksen mukaisesti olemme sitoutuneet tavoittelemaan hiilineutraaliutta vuoteen 2035 mennessä. Seuraamme tapahtumiemme hiilijalanjälkeä, pyrimme vähentämään päästöjä ja kompensoimme tapahtumasta aiheutuneet päästöt. Tämän vuoksi kysymme sinulta ilmoittautumisen yhteydessä, kuinka saavut tapahtumaan. Autathan meitä tekemään hiilijalanjäljestä mahdollisimman pienen käyttämällä mahdollisuuksien mukaan julkisia liikennevälineitä.