Kansainvälistymällä kasvuun -Kauppakamareiden kansainvälistymisviikon kick-off: Viennin uusi arki koronan jälkeen - Keskuskauppakamari

Ajankohta ja paikka

Alkaa
4.10.2021
Päättyy
4.10.2021
Tapahtumapaikka
Teams (online)

Aika: Maanantai 4.10.21 klo 13.00-14.30
Paikka: Teams (online)

Koronapandemian helpottaessa maailmalla, eri maiden talouden elvytystoimet sekä yhteiskuntien asteittainen avaaminen ovat piristäneet vientiä. Markkinoiden uudelleen jaossa ja kiristyvässä kilpailussa on suomalaisten vientiyritysten oltava valmiina ja hyödynnettävä nopeasti uudet vientimahdollisuudet.

Miltä näyttää viennin tila nyt ja mikä on viennin uusi arki koronan jälkeen? Mitkä ovat ne keinot, joilla saadaan vienti kasvuun? Näihin kysymyksiin saamme vastaukset Keskuskauppakamarin järjestämässä tilaisuudessa maanantaina 4.10.21 klo 13.00-14.30.

Tilaisuuden puhujina ovat alivaltiosihteeri Nina Vaskunlahti, Lunawood Oy:n toimitusjohtaja Arto Halonen sekä Finnairin Chief Financial Officer Mika Stirkkinen. Keskustelua vauhdittaa tilaisuudessa julkistetut Keskuskauppakamarin vientijohtajakyselyn tulokset. Moderaattorina toimii Keskuskauppakamarin kansainvälisten asioiden johtaja Lenita Toivakka.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.
Pyydämme ilmoittautumaan viimeistään lauantaina 2.10.21.
Ilmoittautuneille lähetämme lähempänä tilaisuutta Teams-linkin.

Tervetuloa mukaan!

13.00-13.05
Alkusanat

13.05-13.20
Ulkoministeriön tervehdys
Alivaltiosihteeri Nina Vaskunlahti

13.20-13.35
Keskuskauppakamarin vientijohtajakyselyn tulosten julkistus

13.35-13.50
Arto Halonen, toimitusjohtaja, Lunawood Oy

13.50-14.05
Mika Stirkkinen, Chief Financial Officer, Finnair

14.05-14.20
Kommenttipuheenvuorot
Keskustelua moderaattorin johdolla yritysten edustajien kanssa viennin tilasta.

14.20-14.30
Johtopäätökset ja tilaisuuden päätös
Lenita Toivakka, johtaja, Keskuskauppakamari

Tilaisuus avaa Kansainvälistymällä kasvuun –Kauppakamareiden kansainvälistymisviikon.

Lue lisää kansainvälistymisviikon tarjonnasta täältä.

kvviikko_banneri.png (32 KB)

Lisätiedot: Asta Kouri, asta.kouri ( a ) chamber.fi