CONSUMER LAW READY – käytännönläheistä koulutusta kuluttajansuojasta yrityksille
Ajankohta ja paikka
Alkaa
21.5.2021
Päättyy
21.5.2021
Tapahtumapaikka
Verkkotapahtuma, Microsoft Teams Suomi
Osa II: Takuu ja virhevastuu, vaihtoehtoinen riidanratkaisu
OHJELMA
10.00–10.05 Tervetulotoivotus ja tietoisku Consumer Law Ready -hankkeesta
10.05–11.00 Takuu ja virhevastuu – Milloin tavarassa tai palvelussa on virhe? – Miten virheen voi oikaista? – Mitä tarkoitetaan takuulla – Käytännön esimerkkejä! – Miten HTT-tavarantarkastaja voisi olla avuksi?
11.00–11.15 Tietoisku vaihtoehtoisista riidanratkaisukeinoista – Mitä voit tehdä riitatilanteessa? – Mitä tarkoittaa verkkovälitteinen riidanratkaisu (ODR)?
11.15–11.30 Aikaa keskustelulle ja kommenteille
Kouluttajana toimii VT, lakimies Raisa Harju, Keskuskauppakamari Sertifioitu Consumer Law Ready -kouluttaja
Osallistumismaksu: 35 € + alv. 24 %
Teams-linkki toimitetaan ilmoittautuneille ennen tilaisuutta.