Keskuskauppakamari palkitsi Vuoden kauppakamarin ja kauppakamarilaisen

Vuoden kauppakamariksi valittu Lapin kauppakamari. Kuva: Johanna Kaukovaara.

Vuoden kauppakamariksi palkittiin Lapin kauppakamari ja Vuoden kauppakamarilaisena palkittiin Laura Rausku, Helsingin seudun kauppakamarin IT-palveluasiantuntija. Vuoden kauppakamari ja Vuoden kauppakamarilainen palkittiin 14.-15. syyskuuta järjestetyillä kauppakamaripäivillä Kotkassa. Vuoden aktiivisimpana ansiomerkkien myynnin edistäjänä palkittiin Etelä-Pohjanmaan kauppakamari.

Vuoden kauppakamariksi palkittiin Lapin kauppakamari. Valintaa ohjaavat kauppakamariryhmän yhteiset mittarit, jotka liittyvät muun muassa medianäkyvyyteen, vaikuttamistyöhön, jäsenkehitykseen sekä taloudellisiin tunnuslukuihin.

Lapin kauppakamarin palkitsemisen perusteluna oli kauppakamarin valtakunnallinen vaikuttavuus koko pohjoisen ja Suomen hyväksi sekä rajat ylittävä yhteistyö.

Lapin kauppakamarissa tunnustus tehdystä työstä otettiin ilolla vastaan.

”Palkinto on paras mahdollinen tunnustus kauppakamarin tekemästä työstä. Haluan osoittaa palkinnon Lapin kauppakamariyhteisölle, jäsenillemme ja kauppakamarin hallitukselle sekä valiokunnille. Kestävän pohjoisen kasvun puolesta on ilo tehdä työtä”, sanoo Lapin kauppakamarin toimitusjohtaja Liisa Ansala.

Vuoden kauppakamarilaiseksi Helsingin seudun kauppakamarin IT-palveluasiantuntija Laura Rausku

Vuoden kauppakamarilaiseksi valittiin Laura Rausku Helsingin seudun kauppakamarista. Rausku on Helsingin seudun kauppakamarin IT-palveluasiantuntija.

Perusteluissa Rauskua kehuttiin koko kauppakamariyhteisön puolesta sydämestään työtä tekeväksi henkilöksi, jonka osaaminen, asiantuntijuus ja työteliäisyys ovat välittyneet kollegoille ympäri Suomen. Rausku kiittää tunnustuksesta.

”Tuntuu hienolta, on upeaa saada kiitosta ja tunnustusta omasta työstä. Olen iloinen, että pystynyt auttamaan ja tukemaan ihmisiä kuin kauppakamariryhmää omalla työpanoksella. Toki äärimmäisen kiitollinen nöyrä olo tästä kunniasta. Omana tapana on asettaa muiden tarpeet omien edelle, joten harvemmin tulee nostettua omia saavutuksia mitenkään pallille, joten todella otettu tästä”, sanoo Rausku.

Vuoden kauppakamarilaiseksi valittu Helsingin seudun kauppakamarin
IT-palveluasiantuntija Laura Rausku. Kuva: Johanna Kaukovaara.

Etelä-Pohjanmaan kauppakamari aktiivisin ansiomerkkien myynnin edistäjä

Keskuskauppakamari palkitsi myös Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin vuoden aktiivisimpana ansiomerkkien myynnin edistäjänä. Etelä-Pohjanmaan kauppakamari osoitti kiitoksensa kaikille jäsenilleen, jotka haluavat osoittaa arvostuksensa työntekijöitään kohtaan.

Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin toimitusjohtaja Tomi Kohtanen.
Kuva: Johanna Kaukovaara.

Juho Romakkaniemi