Haemme Keskuskauppakamariin juristia

Keskuskauppakamari on Helsingin World Trade Centerissä toimiva vaikuttajaorganisaatio. Haluamme edistää vapaata, vaurasta, avointa ja kilpailukykyistä Suomea, joka on paras toimintaympäristö yrityksille ja elinkeinoelämälle. Keskuskauppakamari hoitaa myös julkisia tehtäviä ja elinkeinoelämän itsesääntelytehtäviä. Lisätietoja www.keskuskauppakamari.fi

Haemme juristia

Juristin toimenkuvaan kuuluvat IPR-asioihin, sähköiseen liiketoimintaan ja startup-yrityksiin liittyvä vaikuttamistyö. Lisäksi tehtävään kuuluu IT- ja sopimusjuridiikkaa.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:
• valmistumisen jälkeen hankittua muutaman vuoden kokemusta juristin tehtävistä
• IPR-, IT- ja sopimusjuridiikan tuntemusta
• startup-yritysten toimintaympäristön tuntemusta
• erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen hallintaa
• kykyä itsenäiseen työskentelyyn
• esiintymiskykyä
• järjestelmällisyyttä, tarkkuutta, oma-aloitteisuutta, sosiaalisuutta ja kykyä oppia uusia asioita.

Kokemus yritysjuridiikan eri osa-alueista ja yritysten vaikuttamistyöstä sekä suoritettu auskultointi katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle työpaikan elinkeinoelämän näköalapaikalta ja monipuoliset työtehtävät, joiden parissa sinun on mahdollisuus kehittyä ja oppia uutta. Pääset osaksi noin 40 hengen asiantuntevaa työyhteisöä ja työskentelemään Helsingin keskustassa. Tuemme ja kehitämme työntekijöidemme ammatillista osaamista. Lisäksi tarjoamme kattavat työnhyvinvointia tukevat palvelut ja yhteisiä aktiviteetteja työkavereidesi kanssa.

Kirjalliset hakemukset ml. ansioluettelo ja palkkatoive 17.6.2019 mennessä sähköpostitse osoitteeseen anne.horttanainen@chamber.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Anne Horttanainen, p. 040 510 4907/ anne.horttanainen@chamber.fi.