Yritysvastuu on olennainen osa liiketoimintaa niin strategisella, operatiivisella kuin arvojen tasoilla. Yritysvastuu on yhdistelmä tavoitteita, konkreettisia tekoja ja viestintää. Vastuullinen yritys ottaa toiminnassaan huomioon vaikutuksensa ympäristöön, ihmisiin ja yhteiskuntaan. Vastuullinen yritys on kilpailukykyinen edelläkävijä.
Keskuskauppakamari haluaa osaltaan varmistaa, että suomalaiset yritykset ovat vastuullisuuden suunnannäyttäjiä koko maailmassa. Maksuttomassa tietoiskussa tutustut Keskuskauppakamarin ja kauppakamarien tarjoamiin vastuullisuuden työkaluihin vastuullisuusasiantuntija Jussi Hakasen ja avainasiakaspäällikkö Mirva Montin johdolla.
Yritysten sosiaalisen vastuun tueksi: Turvallinen, syrjimätön ja vastuullinen organisaatio: Ihmisoikeussitoumus
Johdon koulutusohjelmat: Yritysjohdon vastuullisuusvalmennus: neljä koulutusmoduulia, oman organisaation olennaisuusarvio tärkeimmistä vastuullisuusteemoista, verkostoitumista ja sparrausta monipuolisen osallistujajoukon kesken
Vastuullisuudesta kilpailuetua – pk-yrityksen vastuullisuusvalmennus (yhteistyössä alueellisten kauppakamareiden kanssa): kaksi koulutusmoduulia, oman organisaation olennaisuusarvio tärkeimmistä vastuullisuusteemoista, verkostoitumista ja sparrausta monipuolisen osallistujajoukon kesken